Overslaan en naar de inhoud gaan

Tros staakt Lunch-TV

Het middagprogramma Lunch-TV van de Tros keert niet meer terug op de buis.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In plaats daarvan krijgt de omroep drie keer per week op Nederland 2 zendtijd aan het eind van de middag, rond 17.00 uur. ´Op dat tijdstip kunnen we met hetzelfde geld meer kijkers bedienen', aldus een woordvoerder. De grootste familie van Nederland hecht daar veel waarde aan. Maar het was volgens de zegsman met name een geldkwestie. Enkele maanden geleden meldde de omroepleiding nog dat, vooral onder Tros-leden, behoefte is aan een ´ontspannend, licht-informatief programma dat overdag wordt uitgezonden'.

related partner content for mobile comes here

Vooral onder oudere mensen zou Lunch-TV populair zijn. De Tros hoopt nu dat die kijkers meeverhuizen naar het programma later op de middag. Of er een ander middagprogramma op Nederland 2 voor in de plaats komt, weet de Tros-woordvoerder niet (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in