Overslaan en naar de inhoud gaan

Red jezelf! Kom naar het Recessiemarketing-congres op 18 maart!

Wat kan de marketeer doen in deze tijden? Welke organisaties komen sterker uit een recessie en hoe doen ze dat? Marketeers van A-merken…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wat kan de marketeer in deze tijden? Welke organisaties komen uit een recessie en hoe doen ze dat? Marketeers van A-merken nemen vaak de in tijden van economische tegenwind.

related partner content for mobile comes here

Wat kunnen marketeers
Moet je nu echt focussen
En wat leert de wetenschap ons over marketing in lastige tijden?
Kom op 18 maart naar het Recessiemarketing-congres van het Tijdschrift voor Marketing. Leer hoe je deze recessie niet alleen kunt overleven, maar er ook sterker uit kan komen!

Tijdschrift voor Marketing organiseert op 18 maart een kort seminar over Recessiemarketing. Met praktische, meteen toepasbare oplossingen. In een middag krijg je een anti-recessie-shot.
Sprekers zijn Arjanneke Teeuw (Healthy People en ex-P&G), Rogier van Kralingen (Innoa), Marnik de Kimpe (Universiteit van Tilburg) en Jaap Favier (Forrester). Roland van Kralingen zorgt voor inspiratie en een heuse survivalkit (en u krijgt ook zijn boek 13 Wetten van Recessie Marketing).
Locatie: Pakhuis De Zwijger in Amsterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in