Overslaan en naar de inhoud gaan

Plus kiest opnieuw voor Initiative

Na een intensief pitch traject onder begeleiding van proQure uit Amsterdam, verlengt Plus de samenwerking met mediabureau Initiative.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na een intensief pitch traject onder begeleiding van proQure uit Amsterdam, verlengt Plus de samenwerking met mediabureau Initiative.De contractverlenging omvat een breed palet aan mediadiensten zoals strategie, planning, inkoop, concepting, social en search & research. Het vernieuwde contract geldt voor een periode van drie jaar. De bruto mediabestedingen van Plus bedroegen 29 miljoen Euro in 2013 (bron: Adfact).

related partner content for mobile comes here

Quotes
Bas Snetselaar, manager Formule & Communicatie Plus: &;Initiative heeft ons verrast met een vernieuwende aanpak die Plus optimaal ondersteunt in onze ambitie om beste supermarkt te zijn. Wij hebben het volste vertrouwen dat we nog meer rendement gaan halen uit onze samenwerking!&;

Léonie Koning, managing director Initiative:&;Wij kijken er naar uit om het partnership met Plus voort te kunnen zetten en om onze bijdrage te blijven leveren aan de groeiambities van Plus. We zijn heel trots dat deze mooie retailklant na 9 jaar opnieuw vol overtuiging voor Initiative heeft gekozen!&;

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in