Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Passport-model gaat BlackBerry niet redden'

‘Professionals on the go’-toestel is ‘Too Little, Too Late’
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vorige week lanceerde BlackBerry haar nieuwe Passport smartphone. Dit nieuwe model moet gaan concurreren tegen Apple’s iPhone 6. Nog steeds richt de Canadese telecomfabrikant op ‘Professionals on the go’. Volgens veel experts is de nieuwe lancering echter ‘too little, too late’.

related partner content for mobile comes here

Het nieuwe vierkante toestel heeft als grootste voordeel dat nog steeds veel professionals nog een echt keyboard prefereren tegenover touchscreens. Allen Adamson van merkstrategiebureau Landor Associates heeft op de Amerikaanse nieuwssite Marketing Weekly News dat BlackBerry zich het best kan richten op ‘e-mail-based professionals.’ Ken Dulaney (analyst bij Gartner Inc.): ‘BlackBerry heeft aangegeven zich te richten op ‘technical professionals’. Dit is echter een zeer moeilijk bereikbare doelgroep. Volgens Allen Adamson zou BlackBerry zeer scherp moeten richten op B-B in plaats van een brede doelgroep. Op terrein van consumenten gerichte devices van Android en Apple gaat BB het verliezen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in