Overslaan en naar de inhoud gaan

Van den Acker weg bij Louwman & Parqui

General Manager Marketing Toyota & Lexus Paul van den Acker van Louwman & Parqui die nauw betrokken was bij de nog lopende mediapitch, is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van den Acker is sinds half september niet meer in dienst van het bedrijf, bevestigt marketeer Richard Pothof van Louwman & Parqui. Maar er is volgens hem geen verband tussen het pitchproces en het vertrek van Van den Acker.

Louwman & Parqui houdt sinds het voorjaar een pitch in Nederland. Deze ging tussen MEC, OMD, Vizeum en Havas. Naar verluidt is voor Havas Media gekozen op basis van de bureaupresentatie en het financiële voorstel.

Pothof wil dit niet bevestigen. ‘Het einde van het pitchproces nadert en we moeten alleen nog wat puntjes op de i zetten&;, wil hij wel kwijt.

Meer over de vele mediapitches die momenteel gaande zijn morgen in Adformatie .

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in