Overslaan en naar de inhoud gaan

Univé wil zelfredzaamheid van de klant vergroten

Roorda Reclamebureau creëert Univé Woon campagne 'In en om het huis'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het vergroten van de zelfredzaamheid van de klant, dat is de strategie van Univé waarvoor Roorda Reclamebureau de Univé WooncampagneIn en om het huis&; creëerde.

related partner content for mobile comes here

De campagne bestaat uit een televisiecommercial, uitingen voor outdoor, instore, print en online middelen. De campagne gaat deze week live.

Roorda vat de campagne zo samen: &;Doordat de adviseurs van Univé de juiste vragen stellen aan de klant, kan die betere beslissingen nemen over verzekeringsproducten. In de nieuwe campagne worden de juiste vragengesteld, zodat duidelijk wordt welke schade aan waardevolle zaken je samen met Univé kan helpen voorkomen door middel van waardevolle preventietips. En wat we samen niet kunnen voorkomen kunnen we gelukkig goed verzekeren. Het enige dat je daarvoor hoeft te doen is thuis eens goed om je heen kijken en je voor te stellen wat er vervangen kan worden en wat niet.&;

Credits:
Opdrachtgever: Univé
Bureau: Roorda Reclamebureau
Creatie: Joeri Jansen, Allard Jaspars
Strategie: Marieke van den Berg
Account: Dewi van der Kolk, Hans Bauman
RTV: Marcel Ossendrijver
Regisseur: Maarten Treurniet (25fps)
Camera: Piotr Kukla
Edit: Chiel Muller
Geluid: Geert van Gaalen (Studio de Keuken)
Postproductie: Het Raam
Fotografie: Jeroen Hofman
Verantwoordelijk bij klant: Annemieke van der Zalm, Paula Behrens, Margriet Dekker, Aletta Dokter

 

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in