Overslaan en naar de inhoud gaan

Edgar Molenaars volgt Rik Ledder op als ceo van Ogilvy & Mather

De tweede man van JWT Amsterdam, Edgar Molenaars, is per 6 oktober aangesteld als ceo van Ogilvy & Mather Amsterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Per 6 oktober aanstaande volgt Edgar Molenaars (44) Rik Ledder op als ceo van Ogilvy & Mather Amsterdam. Molenaars verlaat JWT Amsterdam waar hij vanaf juni 2012 de rol van deputy managing director vervulde. Eerder werkte hij ook bij Rapp Collins, Ubachs Wisbrun en Publicis Dialog. In 2007 richtte hij let&;s be frank op dat later opging in JWT Amsterdam.

related partner content for mobile comes here

De naam van Molenaars was vanaf het moment van Ledders vertrek in de wandelgangen te horen; hij zou volgens kenners het dichtst bij het gewenste profiel komen. Simon Neefjes van TBWA\ gaf aan dat er niet zoveel kandidaten met het profiel van Ledder in de markt zijn. Daarmee doelde hij op de specifieke kennis van Ledder van communicatiemiddelen die nu belangrijk zijn. 

Ogilvy & Mather Amsterdam behaalde onder Ledder de afgelopen jaren een aantal grote business wins. Daaronder waren Philips, KPN en Rabobank.

Darre van Dijk, Chief Creative Officer Ogilvy & Mather Amsterdam, zegt in een persbericht: &;We hebben in Molenaars een CEO gevonden die als ondernemer zijn sporen heeft verdiend, creatie een warm hart toedraagt, gelooft in onze manier van campagne voeren, maar vooral een plezierig mens is.&;

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in