Overslaan en naar de inhoud gaan

Hertz benoemt Eric Timmermans tot Marketing Manager Benelux

Hertz kondigt aan dat Eric Timmermans per 1 oktober aanstaande het stokje overneemt van Caroline Simmerman als Marketing Manager van Hertz…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In deze functie is Timmermans verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten in de Benelux. Hij legt zich toe op onder andere branding, partnerships, mediarelaties, het organiseren van beurzen en evenementen, de uitbreiding van het autodeelproduct Hertz 24/7, e-commerce, sponsoring van met name goede doelen en marktonderzoek. Timmermans moet ervoor zorgen ervoor dat Internationale Hertz projecten en campagnes worden toegespitst op de lokale behoeften en effectief worden neergezet binnen de Benelux.
 
Timmermans heeft sinds 2008 in verschillende functies bij vervuld bij Hertz in de Benelux. Zowel in Sales als in Operations. Hiervoor was hij onder andere verantwoordelijk voor het autodeelproduct van Hertz 24/7 en het zustermerk Dollar Rent A Car.
 
Simmerman gaat een nieuwe rol vervullen bij het hoofdkantoor van Hertz Europe in Engeland als Partnership Marketing Manager EMEA. &;Dat Caroline een volgende stap in haar carriere maakt is zeer verdiend en geweldig ook omdat ze fijn bij Hertz blijft. We hebben in Eric een passende vervanger gevonden die op basis van zijn jarenlange ervaring prima invuling kan geven aan hetgeen Caroline achterlaat en waar Hertz in de Benelux zich in onderscheidt&;.  aldus Henk van den Helder, General Manager Benelux.

 

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in