Overslaan en naar de inhoud gaan

Derde editie Digital Dinner Amsterdam

Michael B. Johnson (Pixar), Thecla Schaeffer (G-Star) en Borre Akkersdijk (byBorre) zijn de sprekers op het derde Digital Dinner Amsterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het thema voor de exclusieve avond met diner voor digitale creatieven uit binnen- en buitenland is dit jaar ‘Seamlessly Digital’.

related partner content for mobile comes here

De avond vindt plaats op 6 november in de nieuwe club van het Volkshotel in Amsterdam.

Tijdens dit informele diner wisselen creatieven en marketeers van gedachten over de nieuwste ontwikkelingen op creatief en digitaal vlak en ze delen zij hun visie met elkaar.

Het diner wordt georganiseerd door Emerce, in samenwerking met Bert Hagendoorn, Achtung!, FHV BBDO en Pop The Campaign.

Partners van het event zijn Adobe, MediaMonks, SpinAwards, Bob Mayata en Amsterdam Ad Blog.

Meer informatie en info over kaarten is op te vragen via de

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in