Overslaan en naar de inhoud gaan

Magneetjury’s nomineren 22 inzendingen voor beste personeelscommunicatie

Toppers zijn Randstad-Publicis (drie maal genomineerd) en Nhow Rotterdam-IN10 (vier maal).
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hans Kroonen, voorzichter (Stichting Jaarprijzen Personeelscommunicatie): ‘Ik citeer graag een van de juryleden die sprak over de beste en meest betrokken jurering die hij ooit heeft meegemaakt.’

related partner content for mobile comes here

De Magneetjury’s worden ieder jaar opnieuw samengesteld uit creatieven, strategen, specialisten én klanten. De jury bepaalt met elkaar de hoogte van de creatieve lat. Het denken over creativiteit heeft zich geëvolueerd naar creatief middelen denken, interactiviteit, cross-mediale oplossingen en beleving. Discussies gaan daardoor zowel over slimme strategieën, uitzonderlijke effectiviteit als over opvallende creativiteit.

Drie hoofdcategorieën

De drie hoofdcategorieën zijn creativiteit, consistentie en effectiviteit. Het aantal inzendingen voor Effectiviteitsjury is toegenomen ten opzichte van vorig jaar, maar het meeste werk wordt nog steeds ingezonden voor beoordeling op creativiteit.

De uitreiking van de Magneten is het slotonderdeel van de .

Creativiteitsjury:

Randstad – Publicis (3x)

Luchtverkeersleiding Nederland – Maximum

UMC Utrecht – Steam

Nationale Politie – Steam

Ministerie van Defensie – Steam (2x)

Nhow Rotterdam/NH Group – IN10 (3x)

Rijksoverheid Expertisecentrum voor Org. & Personeel – Rhinofly/de PersoneelZaak

SSSS & Orchestra – SSSS & Orchestra (2x)

KPN – Steam

VUmc – TMP & Co

Philips – Flickering Wall

Deloitte – Afdeling Reclame

Ministerie van Defensie – Maximum/Steam

Effectiviteitsjury:

Nhow Rotterdam/NH Group Philips – A friend of mine

Ministerie van Defensie – Steam

Employer Brand jury:

Ministerie van Defensie – Steam

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in