Overslaan en naar de inhoud gaan

Luc Peters benoemd als coo van SBS

Luc Peters is door SBS benoemd tot Chief Operating Officer. Hij gaat deel uitmaken van de directie van SBS.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In deze functie wordt hij verantwoordelijk voor het operationele beleid en de dagelijkse uitvoering van strategische projecten binnen SBS Broadcasting. Daarnaast geeft hij leiding aan het zakelijk management van het programmabedrijf dat de zenders SBS6, Net5 en Veronica exploiteert en het digitale platform KIJK.

Peters was de afgelopen twee jaar al werkzaam als Operations Director bij SBS Broadcasting. In deze rol gaf hij leiding aan de content acquisitie-teams en was hij verantwoordelijk voor het presentatoren- en talentenmanagement bij SBS. Daarvoor was hij werkzaam bij Eyeworks in diverse functies.

related partner content for mobile comes here

Peters: “Met veel plezier heb ik de afgelopen twee jaar samengewerkt met gedreven mensen die met veel passie aan onze mooie zenders en programma’s werken. Deze stap geeft me de mogelijkheid om met de verschillende afdelingen tot een hechtere samenwerking te komen en vanuit die kracht ook de synergie tussen Sanoma, SBS en Talpa te versterken.”
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in