Overslaan en naar de inhoud gaan

Bennie Jolink doet 'Heel normaal. SNS'

Het kon bijna niet missen. Bennie Jolink is het gezicht van de nieuwe campagne ‘Heel normaal. SNS’ van de tot inkeer gekomen SNS Bank.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De tv-commercial met Normaal&;s Bennie Jolink wordt vandaag voor het eerst uitgezonden. De boodschap: SNS gaat rente geven op je betaalrekening.

related partner content for mobile comes here

 

maakte SNS Bank bekend het roer radicaal om te gooien met een nieuwe campagne - ‘Heel normaal SNS&; van FHV BBDO - logo en nieuwe winkels.

In een persbericht meldde SNS Bank dat ze ‘geleerde lessen van de afgelopen jaren in een duidelijke visie op de toekomst vertaalt’ en terug wil keren ‘vanuit haar sociale oorsprong’, naar de kernactiviteiten: &;eenvoudige betaal-, spaar- en hypotheekproducten met een duidelijk voordeel voor klanten&;.

SNS belooft bestaande bankgewoontes te gaan doorbreken. ‘Geen onzinnige regels maar met menselijke gewoontes’.

Zo zullen klanten niet in een keuzemenu terechtkomen als ze bellen, maar krijgen ze een persoon aan de lijn die hen verder helpt. Ook is het de bedoeling dat er SNS-winkels (60 is de bedoeling) worden geopend, en kantoren niet gesloten. De bank wil in contact blijven met de klanten om te kijken wat er nog meer kan veranderen.

Morgen, 7 oktober, komt Patrick Kuijsters, Directeur Marketing en Online van SNS Bank, nadere tekst en uitleg geven tijdens ;s 24Festival Battle over (valse) reclamebeloftes. 

Credits tv-commercial

Bureau: FHV BBDO

Creatie: John de Vries, René Verbong 

Creative Director: Mark Muller

Accountbehandeling: Elwira Stuur, Niels Heimens, Fiscal Peters

Strategie: Arnd Jan Gulmans

Verantwoordelijk bij SNS: Marketing- en communicatieteam SNS

Regisseur: Ismaël ten Heuvel

Productiemaatschappij: Pink Rabbit

RTV FHV BBDO: Peter Burger

Postproductie: Captcha!

DOP: Martijn van Broekhuizen

Offline/editor: Martin Hijgelaar

Geluid: Jacco Lenstra (Alfred Klaassen)

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in