Persgroep schrijft creatieve prijsvraag uit
De ‘Crea Bea inhaakwedstrijd’ zoekt dé advertentie die inspeelt op de 75e verjaardag van Koningin Beatrix.
De Persgroep Advertising organiseert voor reclamebureaus een inhaakwedstrijd met als thema: Crea Bea. Bureaus wordt gevraagd om in het AD in te haken op de 75e verjaardag van Koningin Beatrix op 31 januari.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De inzendingen worden beoordeeld op concept, creativiteit en ‘koninklijke uitstraling’.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaDe beste inhaker wordt gratis geplaatst in het AD. Het winnende reclamebureau wint bovendien een reis voor 4 personen naar Londen.
De jury bestaat uit Thijs Biersteker, art director bij Wieden + Kennedy, Remy Kurpershoek, creative supervisor bij BSUR, en Christiaan Ruesink, hoofdredacteur AD.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid