Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagneleider Wakker Dier is Communicatieman van het Jaar

Sjoerd van de Wouw, campagneleider van Wakker Dier, is gekozen tot Communicatieman van het Jaar 2012.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tijdens de uitreiking donderdagavond in Amsterdam nam Sjoerd van de Wouw het op tegen twee andere finalisten: John Burger, director corporate communications van Ziggo en Frits Hirschstein, directeur van stichting KiKa. Een jury onder voorzitterschap van Richard van der Eijk (Communications Director Unilever Europe/Benelux), bepaalde de winnaar.

related partner content for mobile comes here

In de categorie tot dertig jaar werd dezelfde avond ook het CommunicatieTalent van het Jaar gekozen. Deze titel ging naar Bas van Glabbeek (Involve). Hij liet finalist Jeroen van Woudenberg (Wit Communicatieadviseurs) achter zich.

Logeion organiseerde de elfde editie van deze verkiezing in club Panama in Amsterdam. De verkiezingen Communicatieman/vrouw van het Jaar en CommunicatieTalent van het Jaar worden mede mogelijk gemaakt door: , Yacht, SRM, Emma Communicatie en Clipit.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in