
In de commercials blijft telkens 99% van het beeld ongebruikt en is slechts een vakje van 1% zichtbaar.
Aanleiding vormt de Week van de Nieuwe Rijken, die de % CLUB in het leven heeft geroepen en tot en met 14 december duurt. De 1% CLUB koppelt mensen in ontwikkelingslanden met goede ideeën via een online platform aan rijkere mensen of organisaties die bereid zijn 1% van hun tijd, inkomen en kennis beschikbaar te stellen.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU Delft
In totaal zijn er zeven ‘minicommercials’ gemaakt, onder anderen met acteur Achmed Akkabi en Froukje Jansen.
Het motto: ‘Doe mee: wie 1% kan delen, die-is-pas-echt-rijk!’
Producent: Roel Oude Nijhuis @ 100% Halal
Produktie manager: Hidde Koppen
D.O.P: Joris Kerbosch
Gaffer: Eugene Sprik
Styling: Sophie de Groot
Visagie: Jennifer Bardoul
Montage & Grading: Robin Hancock @ De Grot
Sound-design: Mark van der Male
Music agency: Sizzer Amsterdam
Composer: Reimer Eising aka Kettel (Sizzer Amsterdam)
Music supervisors: Marcel A. Wiebenga, Ruurt Staverman
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee