‘Minicommercials’ Johan Kramer voor de 1% CLUB


In de commercials blijft telkens 99% van het beeld ongebruikt en is slechts een vakje van 1% zichtbaar.
Aanleiding vormt de Week van de Nieuwe Rijken, die de % CLUB in het leven heeft geroepen en tot en met 14 december duurt. De 1% CLUB koppelt mensen in ontwikkelingslanden met goede ideeën via een online platform aan rijkere mensen of organisaties die bereid zijn 1% van hun tijd, inkomen en kennis beschikbaar te stellen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
In totaal zijn er zeven ‘minicommercials’ gemaakt, onder anderen met acteur Achmed Akkabi en Froukje Jansen.
Het motto: ‘Doe mee: wie 1% kan delen, die-is-pas-echt-rijk!’
Producent: Roel Oude Nijhuis @ 100% Halal
Produktie manager: Hidde Koppen
D.O.P: Joris Kerbosch
Gaffer: Eugene Sprik
Styling: Sophie de Groot
Visagie: Jennifer Bardoul
Montage & Grading: Robin Hancock @ De Grot
Sound-design: Mark van der Male
Music agency: Sizzer Amsterdam
Composer: Reimer Eising aka Kettel (Sizzer Amsterdam)
Music supervisors: Marcel A. Wiebenga, Ruurt Staverman
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid