Pepsi voorziet drankautomaten van sms
Het kan allemaal dankzij het Social Vending System, waarbij speciaal uitgeruste frisdrankautomaten worden voorzien van, onder andere, een touch screen.
Een prototype van de Dream Machine is deze week te zien op de National Automatic Merchandising Association’s One Show in Chicago. Maar PepsiCo is van plan er 1500 te maken, die in meer dan 20 staten in de VS worden geplaatst.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
Spotta
Hoe werkt het? Een gebruikers kan een vriend een blikje cadeau doen door eerste een drankje te selecteren en daarna de naam van de vriend, zojn of haar mobiele nummer en persoonlijke boodschap in te voeren. Er is ook een video-optie. De ontvanger mag vervolgens het cadeau ophalen bij de automaat.
Consumenten kunnen ook kiezen voor de optie ‘Random Acts of Refreshment’, waarbij je een vreemde een drankje aanbiedt. Bijvoorbeeld in een stad waar het op dat moment erg heet is, of op een plekwaar op dat moment feest gevierd wordt.
Recycle
Andere features: de machines accepteren ook recyclebare flessen en blikjes, en bieden daarvoor in ruil kortingscoupons, voor bijvoorbeeld Dominos, Johnny Rockets en Marriott hotels, of gratis concertkaartjes en Pepsi-producten zijn. De machine rekent uit hoeveel een flesje waard is, en geeft daarvoor in ruil bonnen, die ingeleverd kunnen worden bij Greenopolis.com.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid