Palm vraagt 'the crowd' voor design blik
De wedstrijd werd bedacht door SSSS & Orchestra. Met het optreden van Schiffmacher wordt de wedstrijd 'Ontwerp je eigen blik' officieel afgetrapt. Van het bekraste blik wordt een afdruk gemaakt voor de echte Palm-blikken.
Door een Palm-blik met een scherp object te bekrassen kan iedereen zelf een eigen ontwerp maken. Uit de inzendingen kiest het Belgische biermerk het beste design. Begin komend jaar wordt het winnende design in het supermarkt schap ingezet. De actie wordt op de Facebook-pagina van PALM toegelicht door de Belgische comedians Henk Rijckaert en Bert Gabriëls, die ook tips geven. Inzenden voor de wedstrijd kan tot eind september.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDe winnaar van de design-actie ziet zijn blik terug in de winkel en wint een designtrip voor twee personen naar Londen. Ontwerpen kunnen via de Facebook-app worden ingestuurd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid