Overslaan en naar de inhoud gaan

Stekker uit Park Magazine

De reden van het stoppen met de uitgave is het achterblijven van de afgesproken resultaten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bloom Publishing en WPG Uitgevers stoppen met de uitgave Park. De redactie en de uitgever zeggen met pijn in het hart afscheid te nemen van het magazine. ‘Een team zeer getalenteerde bladenmakers heeft met hart en ziel aan de titel gewerkt.’ De vijfde en laatste editie ligt donderdag 6 september in de winkel.

related partner content for mobile comes here

De reden die Bloom Publishing en WPG Uitgevers voor het van de uitgave opgeven, is het achterblijven van de afgesproken resultaten. ‘De langere aanlooptijd die Park nodig bleek te hebben is de titel in de huidige crisistijd niet gegeven.’

Twee dagen na de lancering van Park (13 december 2011) werd cultuurglossy Hollands Diep door Uitgeverij Weekbladpers stopgezet. Het laatste nummer van Hollands Diep verscheen op 15 december 2011. Toen werd (ook) de druk van de verslechterende advertentiemarkt genoemd als reden voor de beëindiging.

Hoi heeft geen oplagecijfers gepubliceerd van Park.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in