Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe executive strategy director JWT Amsterdam

Daan de Raaf volgt de pas vertrokken Jan Bouts op.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Anderhalve week na de bekendmaking van , kondigt JWT de benoeming aan van Daan de Raaf (46).

related partner content for mobile comes here

De Raaf was 11 jaar strategy director bij DDB & Tribal Amsterdam, toen hij in 2014 zijn eigen consultancy begon.

Bij JWT Amsterdam gaat hij binnen de Think-afdeling de competentie Strategie gaan leiden.

In 2000 rondde De Raaf zijn proefschrift &;Protecting brands: how to respond on adverse brand publicity&; af, waarna hij ruim vijf jaar als managementconsultant werkte op het gebied van verandermanagement.

Met zijn functie bij DDB & Tribal Amsterdam kwam hij terug naar het werkveld van merken en communicatie.

Daarnaast bleef hij betrokken bij de wetenschappelijke wereld.

Zo geeft De Raaf aan de Erasmus Universiteit een collegereeks getiteld Brand Storm, is hij gastspreker bij verschillende vakken en betrokken bij uiteenlopende onderzoeksprojecten.

De Raaf: ‘JWT Amsterdam is in beweging en zoekt naar oplossingen voor de uitdagingen waar communicatiebureaus voor staan. De overtuiging dat verandering moet en de bereidwilligheid om te experimenteren en te leren, preken mij enorm aan.’

Bas Korsten, executive creative director: ‘Met Daan kiezen we voor iemand die heeft aangetoond merken en hun business richting en groei te kunnen geven. Maar ook voor iemand de competentie strategie binnen Think en de ontwikkeling van strategie als vakgebied vorm kan geven.’

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in