Overslaan en naar de inhoud gaan

Metro maakt app voor 'millennials on the move'

De app werd ontwikkeld met een testgroep van duizend 'Metro-fans' en biedt de reizende millennial content die past bij het moment van de…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Zo is er in de ochtend een video met het belangrijkste nieuws in een minuut, terwijl er aan het eind van de werkdag een update is het lekkerste showbizznieuws. Andere onderdelen als de Upcoming quiz, horoscoop en Denksport puzzels moeten tijdens de reis zorgen voor vermaak en interactie tijdens de reis.

related partner content for mobile comes here

De app biedt ook voordeel. gebruikers krijgen mobiele kortingsabonnen die aansluiten bij hun interesses, dan wel bij de locatie waar ze zich op dat moment bevinden of als er een challenge is gehaald. Bij aanbiedingen valt te denken aan een blikje Red Bull bij de AKO op het treinstation en veilingtegoed op Vakantieveilingen.nl.

Metro werd achttien jaar geleden gelanceerd als gratis dagblad maar is momenteel druk doende om zich te transformeren tot een crossmediaal platform. Interactie met de lezers speelt hierbij een belangrijke rol. Voor gebruikers die zijn ingelogt zijn er diverse mogelijkheden om een mening te geven: via polls of door met emoji’s te reageren op een artikel. Ook kunnen lezers berichten raten.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in