Overslaan en naar de inhoud gaan

Merk in de aanbieding

Genoeg Consumensen ergeren er zich al langer aan aanbiedingen van Merken waar ze zelf net een product van hebben gekocht. In tijden van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vooral de Telecom, Internetproviders en Energiereuzen vechten elkaar de tent uit met allerlei vaak ondoorzichtige stunts. Kleding en Superreuzen hebben bijna het hele jaar door uitverkoop. Ten koste van een groot aantal Merken natuurlijk.
De haat/liefde verhouding tussen Merk en retail wordt er niet positiever op.

related partner content for mobile comes here

Ze maken het allemaal zó bont dat het de rechtstreekse ergernis van de Consumens opwekt. Je sluit een contract af en nog geen dag later vliegt er een aanbieding om je oren voor de helft van het bedrag. De woede stijgt helemaal naar de haarwortels als je opbelt met de mededeling; doe mij die aanbieding maar, ja maar meneer brult de andere kant, dat kan niet want u heeft een contract. Hoe bedoelt u contract, ik betaal tweemaal zoveel. . ! Ja, dat is dan pech voor u, nog even acht maanden volhouden.

Een aardige Uitgever melde op zijn Linkedin dat hij woedend was op aanbieder X-mobile omdat op de dag dat hij zijn telefoon ontving er een nieuwer type in de aanbieding kwam. Wisten ze natuurlijk al toen ze het contract afsloten maar wassen hun handen nu in troebele onschuld.
We kunnen nog wel even doorgaan maar herkennen het wel.
Merk in de aanbieding betekent vaak, lak aan je bestaande klant hebben.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in