Houd je verkoopteam bij de les
Drie bekende valkuilen waar we vooral niet moeten intuinen, aldus de sales- en marketingexperts.
Allereerst: pas op hoe je resultaten meet. Focus op marktaandeel. Want er is een grote kans dat verkopers die worstelen om overeind te blijven een te rooskleurig beeld geven van aantallen prospects.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Ten tweede: ga niet stunten met je prijs. Prijskorting is een prima strategie om verkoopvolume te realiseren, maar voor hooguit 1 seizoen. In een langdurige recessie is het zelfmoord.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaTot slot: check of je verkopers hun emoties niet op de verkeerde dingen richten. Als het minder goed gaat, kan dat mensen verlammen. Dan kunnen ze gaan focussen op zaken die niet controleerbaar zijn, zoals rentepercentages.
Bron: Fortune
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid