Overslaan en naar de inhoud gaan

Hazelle Klønhammer managing director Grey

Grey Group EMEA heeft Hazelle Klønhammer benoemd als managing director van Grey Amsterdam. De Australische werkte hiervoor bij…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Klønhammer volgt Dik Klicks op die afgelopen voorjaar de dagelijkse van Grey Amsterdam overdroeg aan executive creative directors Colin Lamberton en Seyoan Vela. In mei vertrok Klicks definitief bij het netwerk om bij Tomorrow Design te gaan werken.

related partner content for mobile comes here

Met de benoeming van Klønhammer is de reorganisatie van Grey compleet. Samen met Lamberton en Vela, die sinds 2008 de creatieve directie vormen, wordt zij verantwoordelijk voor ‘het uitbouwen van de Nederlandse business en het versterken van het aanbod aan internationale klanten.’

Klønhammer werkte 10 jaar lang bij Wieden+Kennedy onder meer als group account director. Zij was verantwoordelijk voor klanten als Nike, Heineken, Microsoft, Carlsberg en Vodafone. Zij was betrokken bij de digitalisering van het bureau. 18 maanden geleden vertrok zij bij W+K en werkte voor 180 en Modernista! In het verleden werkte Klønhammer voor bureaus als Amirati Puris Lintas Sydney en TBWA Campaign Company.

Klønhammer: ‘Ik vind de houding van mensen belangrijker dan het soort klanten of merken waarvoor ik werk. I wil graag met positieve, gemotiveerde, mensen werken die geinspireerd worden door hun werk. Het Grey-netwerk heeft een goede reputatie – met Colin en Seyoan in de leiding ben ik ervan overtuigd dat we van Grey Amsterdam een creatief ‘powerhouse’ kunnen maken.’

Het nieuwe team rapporteert aan Carolyn Carter, Grey Group EMEA CEO.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in