Overslaan en naar de inhoud gaan

Inhaakawards verkiezing rond WK 2010

Strating (Active Marketing) organiseert in samenwerking met Ster, AD Nieuwsmedia en Adformatie opnieuw een inhaakawards verkiezing. Dit…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze verkiezing wordt gepresenteerd als Gouden Inhaakmedailles 2010. Een vakjury en het publiek beoordelen inhakers op originaliteit in de categorieën Print (dagbladen, magazines/overig), Radio/TV, Promotioneel en (nieuw dit jaar) Retail/In-store.

related partner content for mobile comes here

Voor de Olympische Spelen en het WK voetbal worden aparte jureringen gehouden. Winnaars in elke categorie winnen de Gouden Inhaakmedaille. Er is een aparte prijs voor de ‘publiekswinnaar(s) en er is dit keer een extra creative ‘instant’ award voor het ‘echte’ inhaken via RTV en print op ‘actualiteit van gisteren’.

De jury kent in de aanloop naar de eindjurering al nominaties toe die in elk geval een eervolle medaille verdienen. Er kan worden ingezonden, maar de jury neemt de vrijheid ook zelf gesignaleerde inhaakactiviteiten voor te dragen. De jurysamenstelling wordt binnenkort bekendgemaakt.

Informatie over de Gouden Inhaakmedailles is te vinden op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in