Overslaan en naar de inhoud gaan

Cannes: NL 8x op shortlist Cyber/Design

Bij het reclamefestival in Cannes staan 7 Nederlandse inzendingen op de shortlist van de Cyber Lions. In de categorie Design staat 1…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In Cyber had Nederland in totaal 56 inzendingen. Hiervan kwamen er 7 van op de shortlist. Vorig jaar waren dit er 13 uit 77 inzendingen. Het volgende werk staat op de shortlist:
- 2009: voor Heineken
- Euro RSCG 4D: voor Volvo
- Tribal DDB: voor Philips
- Skipintro: voor het Rijksmuseum
- Achtung (2): en voor Volkswagen
- Ubachs Wisbrun/JWT: voor Kit Kat

related partner content for mobile comes here

Vorig jaar won Nederland 2 Cyber Lions. Bram de Rooij (Euro RSCG 4D) zit namens Nederland in de jury.

Op de shortlist van de tweede editie van de Design Lions staat 1 Nederlandse inzending:
- Dietwee: The way things are voor Insinger de Beaufort

Er waren 17 inzendingen uit Nederland, ten opzichte van 16 vorig jaar. Toen stonden er 3 op de shortlist en won Nederland 1 Leeuw. De winnaars in Cyber en Design worden morgenavond bekendgemaakt.

The way things are van Dietwee:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in