A(ch) Merken


Dat doen die Supers niet zomaar. Als de laatste druppel sap er al uit was dan stopten ze echt wel. Maar die Supers hebben kennis van zaken en weten alles van grondstoffen, produceren, promotie, verpakking en distributie enne ehh Consumensen.
De Supers hebben eerder op hun schermen wat de Consumens wil en waar hij op reageert dan de AMerken.
Zij zien ook dat de kennis van de Consumens zelf steeds maar weer vermeerderd. Die Consumens weet echt wel het verschil tussen AMerk en AH Merk.
Eerlijk gezegd maken de Supers meer werk van een verbond met de Consumens dan de Grote Merken.
Het A Merk zal dus veel efficiënter moeten gaan werken. Het verschil maken ze zichtbaar niet meer met kwaliteit, promotie en smartness.
Het enige middel waarmee ze zich kunnen onderscheiden is innovatie en creativiteit maar daar moet je wel weer over up to date consumensinfo beschikken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Kijk naar het AH Merk dat simpel een groen label in de (Super)Markt zet zonder ach en wee te klagen. De AMerken zijn nog bezig met corps 4 op de achterkant van hun labels te plaatsen terwijl de bevolking vergrijst en de kwaliteit van het zicht te wensen overlaat van deze doelgroep.
Wanneer gaat het AMerk de mogelijkheden eens zien.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid