Overslaan en naar de inhoud gaan

Bol.com, KLM en Koninklijke Landmacht winnen e-mailmarketing award

Bol.com, KLM en Koninklijke Landmacht hebben dit jaar een Emma gewonnen. 10 september wordt duidelijk welke cases uiteindelijk met goud,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bol.com, KLM en Koninklijke Landmacht hebben dit jaar een Emma gewonnen. 10 september wordt duidelijk welke cases uiteindelijk met goud, zilver of brons worden bekroond worden, tijdens de in Utrecht.

related partner content for mobile comes here

Dat heeft de jury, onder aanvoering van Marc Borgers, vandaag bekend gemaakt.

Bol.com is bekroond voor (in samenwerking met Born05). KLM is bekroond voor de case KLM BlueBiz lifecycle, van e-mail contacten naar waardevolle relaties (in samenwerking met Close Contact en MichaelStraathof.com) en de Koninklijke Landmacht krijgt een Emma voor de case Real-time Dynamic Imaging ( OMG/Mailmedia, Maximum en Publicis ).

Borgers: ‘De kwaliteit van de cases was dit jaar bijzonder hoog. De jury heeft zich uitvoerig moeten beraden om tot een weloverwogen besluit te komen. E-mail wordt in deze mindere economische tijd steeds meer en steeds proffesioneler ingezet. In de cases zien we dat het kanaal met regelmaat als alternatief voor Direct Marketing en telemarketing wordt ingezet.’

De inzenders presenteren tijdens de conferentie hun case aan het publiek, vervolgens wordt bekend wat voor soort metaal ze mee naar huis mogen nemen.

De jury bestond dit jaar uit Marc Borgers (voorzitter van EMMA-nl), Beer Flik (Dynamic Zone), Peter Joziasse (AVRO), Paul Petermeijer (BBP) en… Michel Schaeffer (bol.com).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in