Bol.com, KLM en Koninklijke Landmacht winnen e-mailmarketing award


Bol.com, KLM en Koninklijke Landmacht hebben dit jaar een Emma gewonnen. 10 september wordt duidelijk welke cases uiteindelijk met goud, zilver of brons worden bekroond worden, tijdens de 8e Nationale E-mail Marketing Conferentie in Utrecht.
Dat heeft de jury, onder aanvoering van Marc Borgers, vandaag bekend gemaakt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBol.com is bekroond voor De Wereld van bol.com (in samenwerking met Born05). KLM is bekroond voor de case KLM BlueBiz lifecycle, van e-mail contacten naar waardevolle relaties (in samenwerking met Close Contact en MichaelStraathof.com) en de Koninklijke Landmacht krijgt een Emma voor de case Real-time Dynamic Imaging ( OMG/Mailmedia, Maximum en Publicis ).
Borgers: ‘De kwaliteit van de cases was dit jaar bijzonder hoog. De jury heeft zich uitvoerig moeten beraden om tot een weloverwogen besluit te komen. E-mail wordt in deze mindere economische tijd steeds meer en steeds proffesioneler ingezet. In de cases zien we dat het kanaal met regelmaat als alternatief voor Direct Marketing en telemarketing wordt ingezet.’
De inzenders presenteren tijdens de conferentie hun case aan het publiek, vervolgens wordt bekend wat voor soort metaal ze mee naar huis mogen nemen.
De jury bestond dit jaar uit Marc Borgers (voorzitter van EMMA-nl), Beer Flik (Dynamic Zone), Peter Joziasse (AVRO), Paul Petermeijer (BBP) en… Michel Schaeffer (bol.com).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid