Overslaan en naar de inhoud gaan

Maxeda stelt JWT Amsterdam aan voor Praxis in Nederland en voor Brico en Plan-It in België

De bouwmarktketen neemt afscheid van McCann Amsterdam en Jump!.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

&;We hebben samen mooie resultaten behaald, maar wij hebben behoefte aan verandering,&;  zo bevestigt Roy van Keulen, Group Director Brand, Content & Digital van Maxeda DIY Group.

related partner content for mobile comes here

Van Keulen: &;We hebben deze verandering gevonden in JWT dat ons nieuwe strategische bureau wordt voor al onze communicatie in België en Nederland. In Nederland gaat JWT Retail ook de folder maken.&;

is naar eigen zeggen marktleider in de Doe-Het-Zelf markt in de Benelux met 376 winkels en bijna 7.000 medewerkers.

De groep heeft vier DHZ-winkelketens: Praxis en Formido in Nederland, Brico in België en Luxemburg en Brico Plan-It in België.

In maart 2012 werd Praxis bij Ideas For Brands | McCann, zoals McCann toen nog heette, en bij Jump!.

Yune, dat ook voor Praxis werkt, zal dit blijven doen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in