Hugo Events wil de ‘Tripadvisor van de evenementenindustrie’ worden
Het concept moet overzicht bieden in het groeiende aanbod events.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Hugo (uit te spreken als ‘you go’) moet bezoekers naast de verschillende opties, ervaringen van andere bezoekers tonen zodat gebruikers beter kunnen bepalen welke evenementen goed bij ze passen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Naast hun ervaringen achteraf, biedt Hugo de mogelijkheid om hun verwachtingen voorafgaand een event met de organisatie te delen. Daardoor kan een organisatie rekening houden met de wensen van zijn bezoekers en kunnen ze kijken waar ze hun evenement eventueel moeten aanpassen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet platform is vanaf vandaag te bezoeken op www.hugo.events.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid