Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketeers gaan meer inzetten op digitale activiteiten

Mobile en online video grootste potentiële groeimarkten in digital.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

13 oktober, tijdens het worden de resultaten van de jaarlijkse Grote Marketing Enquête bekendgemaakt en toegelicht. 

related partner content for mobile comes here

Op MarketingOnline lichten we in aanloop naar het congres deze week alvast enkele tipjes van de sluier.

Corporate website of actiematige sites

De meeste digitalemarketingactiviteiten concentreren zich nog altijd op de corporate website of actiematige sites. E-mailmarketing, socialemediamarketing en zoekmachinemarketing worden daarna het meest ingezet.

In voorgaande jaren kende de top vier doorgaans dezelfde samenstelling.

Waar nu nog hoofdzakelijk sprake is van consolidatie, wordt voor de nabije toekomst wel weer een uitbreiding verwacht van digitale activiteiten.

Dat geldt met name voor mobile marketing (34 procent) en online video advertising (32 procent), in voorgaande jaren ook al de grootste verwachte groeimarkten.

Bij die uitbreiding hoort zeker de aanpassing van digitale campagnes aan de devices van de consument en diens context.

Inmiddels passen zes op de tien marketeers dat principe al toe of zijn daar mee bezig, tegen vijf op de tien in 2014 en vier op de tien in 2013. 

Het Grote Marketing Congres vindt 13 oktober plaats tijdens het

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in