Overslaan en naar de inhoud gaan

Melanie Vermolen managing director Vizeum

Ze volgt Roland Teerenstra op die sinds juli dit jaar binnen Dentsu Aegis Network verantwoordelijk is voor Isobar/Social Embassy.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Melanie Vermolen is per direct benoemd. Ze heeft ruim tien jaar bij Vizeum gewerkt, waarbij ze in haar laatste rol verantwoordelijk was voor data en onderzoek. De Research & Insights-units van Vizeum en Carat zijn daarna mede onder haar leiding geformeerd tot één team. Ook stond zij als Head of Commerce aan de basis van de in juni gelanceerde data-unit DAN DNA.

related partner content for mobile comes here

Vermolen wordt ook lid van het managementteam van Dentsu Aegis Network Netherlands. Vizeum heeft het afgelopen jaar veel nieuwe klanten weten te winnen waaronder AB Inbev, Nintendo, Pernod Ricard, Burger King, Huawei en Wehkamp.

Vermolen: &;Ik heb lange tijd met veel plezier voor Vizeum gewerkt. Mijn verbondenheid met de mensen en het merk is nog altijd groot. Ik ben zeer blij om weer met dit team aan de slag te gaan.&;

Julius Minnaar, ceo Dentsu Aegis Network Netherlands: &;Melanie gelooft in samenwerking met alle bureaus onder de vlag van Dentsu Aegis Network en heeft een bewezen trackrecord als het gaat om het bouwen van partnerships met onze klanten. Haar kennis van media, data en onderzoek, gecombineerd met een prettige mens-gerichte managementstijl, maken haar een zeer geschikte leider voor Vizeum.&;
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in