Overslaan en naar de inhoud gaan

Mariska Kloezen wordt managing director van Cheil Amsterdam

Zij werkte voorheen twee jaar als business director bij het reclamebureau
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Reclamebureau Cheil Amsterdam benoemt business director Mariska Kloezen tot managing director. Daarnaast neemt het bureau een speciale 'digital director' aan: Jeff Dunlap (hij werkte voorheen bij Havas Worldwide, Kingsday en Staples Europe).

related partner content for mobile comes here

Vertrek van Peter-Paul Blommers

Cheil moest het bijna een jaar doen zonder formele managing director. In januari 2016 vertrok Peter-Paul Blommers, hij werd niet vervangen. In plaats daarvan leidde Koreaan Woosung Kim Cheil Benelux samen met Alban Ahmetaj (financieel manager), Richard Roest (‎Retail Production Director) en Kloezen.

Zij vertelt dat het nu toch tijd was voor een managing director. 'Ons bureau heeft het afgelopen jaar een enorme ontwikkeling meegemaakt op het gebied van creatie en personele groei. Dat maakt de rol van managing director nodig.'

Kloezen heeft grootse plannen voor het bureau: 'Het afgelopen jaar hebben we fors geïnvesteerd in creatief- en digitaal talent, we zijn nu klaar om de al aanwezige potentie van het bureau tot volle wasdom te brengen.'

Hoofd van de digitale afdeling

Tegelijkertijd gaat Dunlap aan de slag als eindverantwoordelijke voor de digitale afdeling. De marketeer heeft de afgelopen tien jaar onder andere bij Havas Worldwide en KINGSDAY gewerkt aan internationale projecten en campagnes voor klanten als Volvo, JP Morgan Chase, Kraft en Mazda. Vlak voor zijn overstap naar Cheil Amsterdam was hij hoofd campagnemanagement bij Staples Europe.

Dunlap: 'Wat me het meest aanspreekt in Cheil Amsterdam is de manier waarop het interne data- en analyseteam inzichten aan het licht brengt, waar de creatieve afdeling vervolgens mee aan slag gaat. Ik kijk er naar uit om, samen met het team, deze kracht verder te ontwikkelen om zo nog effectiever werk te maken.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in