Overslaan en naar de inhoud gaan

TGIF: April's over!

Brandfighters geeft in deze TGIF een recap van vier campagnes uit april die het bureau opvielen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

The National Autistic Society: Make it Stop
Van 27 maart t/m 2 april was het World Autism Awareness Week. The National Autistic Society plaatste deze inhakende video, waarin een meisje met autisme haar ervaringen in haar dagelijkse leven deelt.

related partner content for mobile comes here

Van 27 maart t/m 2 april was het World Autism Awareness Week. The National Autistic Society plaatste deze inhakende video, waarin een meisje met autisme haar ervaringen in haar dagelijkse leven deelt.



Burger King: The connected Whopper
Afgelopen maand maakte Burger King op een creatieve manier gebruik van Google Home. De videoadvertentie van Burger Kind was 15 seconden en dat was niet lang genoeg om uit te leggen wat de Whopper zo bijzonder maakt. Daarom werd Google Home aangesproken om verdere uitleg te geven. De advertentie werd door Google geblokkeerd, maar toch wist Burger King met een tweede versie van de advertentie de Google Home weer te kunnen activeren.

Afgelopen maand maakte Burger King op een creatieve manier gebruik van Google Home. De videoadvertentie van Burger Kind was 15 seconden en dat was niet lang genoeg om uit te leggen wat de Whopper zo bijzonder maakt. Daarom werd Google Home aangesproken om verdere uitleg te geven. De advertentie werd door Google geblokkeerd, maar toch wist Burger King met een tweede versie van de advertentie de Google Home weer te kunnen activeren.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


McDonald’s: That place
Deze campagne van McDonald’s viel ook op. Waarom? Omdat de merknaam McDonald’s er niet in voorkomt. McDonald’s koppelt Coke aan een plaats waar deze het beste smaakt, zonder te zeggen waar die precies is. 

Deze campagne van McDonald’s viel ook op. Waarom? Omdat de merknaam McDonald’s er niet in voorkomt. McDonald’s koppelt Coke aan een plaats waar deze het beste smaakt, zonder te zeggen waar die precies is. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


Netto: Die Oster-Überraschung
Dit was wel de mooiste inhaker op Pasen van dit jaar. Supermarktketen Netto laat de kijker zien waar de paashaas vandaan komt. Hoe is deze traditie ontstaan en waar komen die chocolade eieren vandaan?

Dit was wel de mooiste inhaker op Pasen van dit jaar. Supermarktketen Netto laat de kijker zien waar de paashaas vandaan komt. Hoe is deze traditie ontstaan en waar komen die chocolade eieren vandaan?



April zat vol met bijzondere campagnes die op hun eigen manier opvielen. Heb jij nog een tip of campagne gezien die er absoluut tussen moet? Eind mei geeft contentmarketingbureau Brandfighters je weer een recap!

contentmarketingbureau Brandfighters je weer een recap!

je weer een recap!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in