Overslaan en naar de inhoud gaan

Maandag kiest voor Het ei van Ubachs

Detacheringsbureau Maandag heeft Het ei van Ubachs gevraagd een nieuwe communicatiecampagne te ontwikkelen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Detacheringsbureau Maandag heeft Het ei van Ubachs gevraagd een nieuwe communicatiecampagne te ontwikkelen. Het ei van Ubachs is Wim Ubachs met zijn netwerk van communicatiespecialisten. De onderzoeksfase, gedaan in samenwerking met merkstrateeg Alex van der Weide, is zojuist afgerond. Daarmee is nu de conceptfase begonnen. Ubachs: &;Ik ben heel blij voor Maandag te mogen werken. Het is een prachtig merk. We gaan er samen met Maandag iets moois van maken.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in