Overslaan en naar de inhoud gaan

Moses maakt eerste branding commercial Bax-shop.nl

Onlinemuziekwinkel Bax-shop.nl schakelde Moses in voor de productie van een als pre-roll te vertonen film.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tien jaar later, in 2013, realiseerden ze een omzet van 51 miljoen euro. Inmiddels heeft het bedrijf 32.000 producten in zijn assortiment, 265 mensen in dienst en naast de fysieke en de onlinewinkel in Nederland heeft de Bax-shop ook onlinewinkels in België, Duitsland en Frankrijk. In België werd in september een tweede fysieke winkel geopend.

In de door bureau Moses geproduceerde spot staan een gitarist, een drummer, zangers en een DJ centraal. Op het moment dat de muzikant een bijna euforisch moment ervaart, bevriest het beeld. Door middel van de filmtechniek &;bullettime&; draait het beeld met vertragingseffect rondom de muzikant.

Bax-shop.nl, dat tot nu toe alleen op radio adverteerde, wil met deze commercial zowel de professionele als de amateuristische muzikant benaderen. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Klant: Bax-shop.nl
Bureau: Moses
Creative Director: Johan den Heijer
Concept: Sander van Boxtel
Copy: Crissy Mulder
Account/Project Management: Esther Mol

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in