Mooiste app van 2014 is geen app


In mijn ogen een van de mooiste apps van 2014 was helemaal geen app. Maar juist een soort van protest. Tegen het feit dat we voor alles een app nodig hebben.
Elk merk en elk bedrijf wil tegenwoordig een app. Hoewel ik het idee heb dat veel bedrijven en merken daar van terug gaan komen. Vaak volstaat een mobiele website. Natuurlijk is het prachtig om vanuit de app pushberichten te kunnen sturen naar de gebruikers. Maar vaak worden push berichten uitgezet, zeker na de zoveelste commerciële aanbieding.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEen app is prachtig maar een app is niets. Het kost heel veel moeite, tijd en geld om een app ook daadwerkelijk op de smartphones van de gebruiker te krijgen. En er dan voor te zorgen dat deze app ook wordt gebruikt. Iets dat in mijn ogen sterk wordt onderschat. Op een gemiddelde smartphone staan veel meer apps die niet gebruikt worden dan wel gebruikt.
Voor sommige momenten, uitdagingen en interacties heb je echt helemaal geen app nodig. Sterker nog, daar is geen app voor. Zoals deze prachtige noapp aantoont. Bekijk meer prachtige momenten op de noapp website.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid