Overslaan en naar de inhoud gaan

L&DJ PR haalt Elise Quaden binnen

Gaat zich inzetten voor verschillende opdrachtgevers in zakelijke it-markt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

L&DJ PR, het PR-bureau dat communicatiediensten levert aan organisaties in de technologiesector, versterkt het team met Elise Quaden. Bij L&DJ PR gaat zij zich inzetten voor verschillende opdrachtgevers in de zakelijke IT-markt.

related partner content for mobile comes here

Quaden (29) studeerde communicatie- en informatiewetenschappen aan de Universiteit van Tilburg en tekst & communicatie aan de Universiteit van Amsterdam. Hierna is zij gaan werken als eindredacteur bij Industrielinqs pers en platform, een uitgeverij van industrievakbladen als Petrochem, Utilities en iMaintain. Binnen deze functie schreef zij onder meer over asset management, de technische arbeidsmarkt en energie in de industrie. Ook hield zij zich bezig met de online activiteiten van de uitgeverij, social media en webredactie. 

Na vier jaar de journalistiek en het uitgeverijbedrijf verkend te hebben, maakt ze nu de overstap naar de andere kant van het mediaspectrum: de pr en communicatie. Vanuit haar ervaring met het bladenmaken voor de industriële en technologische markt, verwacht zij bij te kunnen dragen aan een optimale dienstverlening aan de opdrachtgevers van L&DJ PR.

Peter Keijzer, directeur van L&DJ PR verwacht dat zijn bureau met de aanstelling van Quaden nog beter in te kunnen spelen op de voortdurende vraag naar geïntegreerde marketingcommunicatie, content en merkpositionering. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in