Overslaan en naar de inhoud gaan

Mobile marketing: mainstream in 2014?

Begin 2013 gaf 82% van de respondenten van de DM Barometer ‘Mobile mysteries ontrafeld’ aan dat mobile de toekomst is. De budgetten…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Toch was mobile nog niet ‘top of mind’. Bij 87% had mobile nauwelijks een plek in de marketingmix en 66% had de website nog niet geoptimaliseerd voor mobile. Maar dat was toen. Hoe staan de zaken er anno 2014 voor? Is mobile al mainstream? Wat leeft er in het vak? En hoe speelt de marketeer daarop in?

related partner content for mobile comes here

Brancheorganisatie DDMA zoekt respondenten voor een onderzoek dat inzicht verschaft hoe marketeers mobile inzetten voor eigen business-strategie en marketingdoeleinden. De enquête maakt onderscheid tussen opdrachtgevers (adverteerders) en dienstverleners (bureaus). Elke marketeer krijgt gerichte vragen voorgelegd, waarmee wij in staat zijn waardevolle resultaten te publiceren. Vanzelfsprekend worden de antwoorden anoniem verwerkt. Deelname aan de enquête neemt slechts tien minuten in beslag. Als dank ontvangen respondenten een uitgebreid rapport over mobile in de mailbox. Klik om deel te nemen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in