Overslaan en naar de inhoud gaan

Kessels en Otten maken Boekenweekessay 2011

Reclamemaker en fotoverzamelaar Erik Kessels en auteur Christine Otten maken gezamenlijk het Boekenweekessay 2011. Het motto van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In opdracht van Stichting CPNB komen Kessels en Otten met een fictief fotoverhaal, getiteld Good Luck. Het is gebaseerd op een gevonden fotoalbum van twee onbekende geliefden. Otten en Kessels creëren een nieuw leven voor de twee personages: Betty en Pierre Vincent.

related partner content for mobile comes here

Kessels selecteert foto’s uit anonieme fotoalbums die Otten inspireren tot het fictieve levensverhaal van Betty en Pierre Vincent. Good Luck wordt het verhaal van een dochter, Claire, die op zoek gaat naar haar biologische moeder. Geïnspireerd op het fotoalbum wordt het liefdesleven van haar moeder door Claire - en Kessels & Otten - gereconstrueerd. Zo wisselen het echte leven en fantasie elkaar af.

Het essay houdt niet op bij beeld en tekst: speciaal voor het Boekenweekessay is het gelijknamige parfum Good Luck ontworpen. Good Luck is dus een boek in taal, beeld én geur. Het Boekenweekessay is tijdens de 76ste Boekenweek in de boekhandel te verkrijgen voor 6 euro en samen met het parfum in een speciale geschenkverpakking voor 24,95.

De begint morgen en duurt tot en met zaterdag 26 maart 2011.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in