Overslaan en naar de inhoud gaan

JWT versterkt digital met Navarro en Soriano

JWT heeft een Spaans duo aangetrokken om zowel op design/creatie als op strategie meer digitale expertise binnen te halen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

David Navarro treedt in dienst als head of design/interactive director. Hij is daarmee verantwoordelijk voor alle designtaken bij het bureau. Bovendien zal hij als interactive director sturing geven aan strategieën voor nieuwe platformen die de groeiende digitale innovatie van het bureau zullen versterken.

related partner content for mobile comes here

Navarro werd na een korte periode als freelance creative director bij JWT. Daarvoor was hij design director bij Tribal DDB. Hier leidde hij prijswinnende projecten voor Philips, Volkswagen, KLM, Adidas en Heineken.

In zijn geboortestad Valencia runde Navarro 11 jaar lang zijn eigen digitale shop: Pixelinglife. Zijn werk is bekroond tijdens onder andere de FWA, One Show, Cannes Lions, Eurobest, Clio, Webby’s, Epica en Awwwards.

Agustín Soriano is de nieuwe strategy director. Hij was van 2008 tot 2014 de oprichter van en tevens executive strategic planner bij het in Valencia gevestigde Rosebud. In die tijd stuurde hij het aanbod van strategische- en brandmanagementplatformen aan en leverde bekroond werk voor klanten als Nestlé, Unibet.com, Hilton, Nescafé, Unicef en de voetbalclub Valencia. Dit resulteerde in 2012 in de titel bureau van het jaar.

In de jaren voor Rosebud ontwikkelde Soriano zijn skills als planner bij vooraanstaande bureaus in steden als Madrid en Chicago, waar hij werkte voor de bekendste internationale merken zoals Coca-Cola, Opel, Camel, Bank of America en Target. Het werk van Soriano is talloze malen onderscheiden op internationale festivals voor de creatieve sector, zoals Eurobest en El Sol.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in