Overslaan en naar de inhoud gaan

Indie Amsterdam en Code d’Azur ontwikkelen Snapchat-lens voor Tele2

Roxeanne Hazes speelt de hoofdrol in de campagne rondom deze lens.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Tele2 heeft met de Super Super Super Selfie-lens een eigen Snapchat-lens. Hierdoor krijgt de gebruiker grotere lippen, grotere ogen een strakke kaaklijn. Deze lens wordt geïntroduceerd door Roxeanne Hazes die in een videoclip de titelsong van de Tele2-campagne zingt. De lens en campagne zijn ontwikkeld door Indie Amsterdam en Code d’Azur.

related partner content for mobile comes here

Emilio de Haan en Madelon Uljee, creatieve directie bij Indie Amsterdam/Code d'Azur: ‘Het was te gek om met elkaar en Snapchat de ultieme Tele2-selfielens en campagne te ontwikkelen. Hij is net zo dik en overdadig geworden als gehoopt, net als de bijbehorende clip met Roxeanne.’

Danielle Snoeij, Head of Brand bij Tele2: ‘Je bespaart minstens vijf mislukte selfies met deze lens.’

De soundtrack voor deze campagne is ontwikkeld in samenwerking met Roxeanne Hazes, haar vaste producer Arno Krabman en Paul Laffree. Naast de videoclip en de Snapchat-lens zal de campagne worden uitgerold via outdoor, trams en radio.

Creative Agency: Indie Amsterdam, Code d’Azur
Verantwoordelijk vanuit Tele2: Danielle Snoeij, Marc Koopmanschap
Productiemaatschappij: AG Producties
Muziek: Arno Krabman, Paul Laffree
Zang: Roxeanne Hazes
Regisseur: Kevin Boitelle
Producer: Allen Grygierczyk

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in