Overslaan en naar de inhoud gaan

Niet iedereen houdt van Zeeland. Mooi.

Een nieuwe promotiecampagne voor Zeeland is van start gegaan in samenwerking met Superrebel.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In de nieuwe campagne van VVV Zeeland presenteert de provincie zich precies zoals Zeeland is: eerlijk, puur en nuchter. Geen opgepoetste beelden, geen aangedikte verhalen. Geen typische vakantiebrochure. Niet iedereen houdt van Zeeland. Mooi. Want Zeeland is een land in zee. Daar moet je van houden. Of zelfs een beetje aan wennen.

related partner content for mobile comes here

Reclamebureau Superrebel heeft samen met VVV Zeeland en de provincie Zeeland een campagne ontwikkeld die moet schuren 'zoals zand schuurt in je onderbroek'. Ook daar houdt niet iedereen van. Hetzelfde geldt voor wind. Of oesters. 

En natuurlijk houdt iedereen van Zeeland. Maar dat is geen nieuws, geen boodschap die - om in Zeeuwse termen te blijven - zoden aan de dijk zet. Maar hier kan iedereen wel aan wennen, is de overall conclusie van de campagne: #ikkanhierwelaanwennen.

De campagne is begonnen met vier commercials (geproduceerd door Studio Bilder) rondom de belangrijke Zeeuwse thema’s watersport, culinair, fietsen en kust. Daarnaast is er een groot aantal online banners ontwikkeld.

Credits
Opdrachtgever: Provincie Zeeland & VVV Zeeland 
Reclamebureau: SUPERREBEL
Productie: Studio Bilder

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Toine de Koning

“Niet iedereen houd van Zeeland.Mooi” vliegende banner ervaar ik als anti-reclame. NEGATIEF . En dom .
Wie niet van Zeeland houd komt hier niet naar toe. Dus voor wie luidt deze boodschap boven mijn hoofd ?

Mirjam

Bizarre uitspraak. Negatieve boodschap. Jammer. Wat levert het op?

Nel

Betalen we daar nu toeristen bel voor?

Maartje

Net vloog er een vliegtuigje met deze leus voorbij. Het roept vraagtekens op, dat wel, maar verder vind ik het erg negatief. Het komt over alsof er al teveel toeristen zijn en er geen nieuwe bij hoeven te komen.

Theo

Wat een debiele slogan. Was op het strand vandaag; niemand begrijpt dit... beetje doorgeschoten marketeers aan het werk geweest?

Ik

Betalen ze hiervoor aan reclamebureaus? Dit snapt niemand. Zeeland wordt negatief neergezet. Enorm mislukte actie!!

Lindy Nijlandt

Dit is een typisch voorbeeld van een doorgeslagen brainstorm middagje bij het reclamebureau. Als je zo'n uitleg nodig hebt bij je vliegtuigbanner heb je de plank behoort misgeslagen. Hele slechte en negatieve slogan. Suoerrebels hoor.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in