Ieder voordeel heb z'n nadeel
Deze week is de publiekscampagne voor de NS dienstregeling 2007 van start gegaan. Er is veel politiek geharrewar over geweest. Dat is…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Deze week is de publiekscampagne voor de NS dienstregeling 2007 van start gegaan. Er is veel politiek geharrewar over geweest. Dat is niet raar voor een radicale wijziging in een essentiële dienst met 1,1, miljoen dagelijkse klanten. Om te voorkomen dat wij zouden vervallen in het herhalen van saaie logistieke feiten hebben wij de boodschapper en het perspectief gewijzigd. Multi-analist Cruijff trapt af; naar verwachting verrassend en overtuigend voor alle Nederlanders en overige Oranje-fans. Bovendien de man die ingewikkelde dingen heel eenvoudig kan uitleggen, en soms andersom.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Ik ben benieuwd wat jullie als vakgenoten van de TV-commercials vinden? Heb je ze nog niet gezien kijk dan op www.ns.nl
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid