Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe bedrijven inhaken op SAIL Amsterdam 2015

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vandaag begint SAIL Amsterdam, het grootste nautische evenement van Europa. Social media haakt natuurlijk in en wij hebben de beste berichten op een rijtje gezet.

related partner content for mobile comes here

 

1. App PLECK komt met een originele post.

 

2. De inhaker van Blond Amsterdam gaat vandaag in razend tempo het internet over:

 

3. Maar meer bedrijven maken vandaag een soortgelijke grap:

 

4. En daar haakt de Media Markt dan weer op in:

 

5. KLM komt met een mooie visuele post.

 

6. En ook Bolletje is er helemaal klaar voor.

 

7. Spar hijst de woordgrap-zeilen.

 

8. Praxis neemt het letterlijk.

 

9. De NS komt met een toepasselijke woordspeling.

 

10. Sourcy heeft nog een mooie tip voor ons.

 

11. Terwijl Gall & Gall iets sterkers aanraadt.

 

12. Centraal Beheer Achmea vaart goed op deze oude reclame.

#SAIL2015Hou een oogje in het zeil! Posted by Centraal Beheer Achmea on dinsdag 18 augustus 2015

 

13. Voor wie wil kijken, heeft ING Nederland deze zeeheld ingezet om te navigeren.

 

14. Ten slotte vat De Speld het nog eens voor ons samen.

Over De Beste Social Media

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op . Het artikel van deze week werd geschreven door Dirkje Schobben.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in