Overslaan en naar de inhoud gaan

Grolsch biedt koude blikjes bier aan

Weer wat wijzer geworden. Grolsch schrijft in zijn persbericht dat het ‘blikbierseizoen’ in Nederland op Koninginnedag begint.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Weer wat wijzer geworden. schrijft in zijn persbericht dat het ‘blikbierseizoen’ in Nederland op Koninginnedag begint. (Volgens mij wordt er dan vooral uit plastic glazen gedrinken, maar à la.)

related partner content for mobile comes here

Het biermerk komt bij aanvang van het ‘blikbierseizoen’ naar eigen zeggen met ‘hét antwoord op lauw blikbier’: ‘KOEL’.

Met ‘KOEL’ wil Grolsch de consument deze zomer helpen aan koude blikjes bier. Maakt niet uit van welk merk het bier is, belooft Grolsch. Het biermerk biedt een zogenaamde ‘Koelservice’ aan: consumenten kunnen hun lauw geworden blikje bier, van elk merk, inruilen voor een koel blikje Grolsch.

De ‘Koelservice’ reist vanaf Koninginnedag de hele zomer door Nederland. Op diverse festivals waaronder Lowlands en de Zwarte Cross, en bij evenementen als de Uitmarkt in Amsterdam, de Vierdaagse van Nijmegen en de Sneekweek zal de oldtimer bus, waar de blikjes kunnen worden omgeruild, aanwezig zijn.
Daarnaast brengt Grolsch een 'Koeltas' op de markt en zijn Grolsch-blikken vanaf 1 juni voorzien van een ‘Koelmeter’ en staan er ‘Koeltips’ op de blikverpakking.

De campagne wordt multimediaal ingezet: tv-commercials, een outdoor campagne, online acties en winkelvloerpromoties.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in