
Om het Groot Accent voor Adverteerder van het Jaar 2008 strijden Albert Heijn, Hema en Nederlandse Spoorwegen. Om de titel Bureau van het Jaar wordt gestreden door Lemz, N=5 en TBWA\Neboko. Op de shortlist voor het Consistent Accent, voor de meest consistente communicatieaanpak van de afgelopen jaren, staan Albert Heijn, Koninklijke Landmacht en Volkswagen.
Alle negen genomineerden presenteren op 7 mei hun cases voor de jury, bestaande uit vertegenwoordigers van Adformatie, BVA, San, en enkele externe deskundigen. De uitreiking is op donderdag 28 mei in Hilversum.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensVorig jaar werd Bizner Adverteerder van het Jaar, S-W-H Bureau van het Jaar en kreeg de Postbank het Consistent Accent.
Zie ook: www.sanaccent.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee