
Insteek van de campagne is simpel: zet een fruitschaal bij de koffieautomaten op de werkvloer zodat werknemers gemakkelijk een gezond tussendoortje kunnen pakken. Fruit moet net zo gewoon worden als het verstrekken van koffie en thee. Het is aan de werkgever om te bepalen of het appeltje geld kost of niet.
Paul Rosenmöller, voorzitter van het convenant overgewicht: "Je praat over ongeveer een halve euro per medewerker per dag. Ik ben ervan overtuigd dat fruit een onderdeel van het gezondheidsbeleid van een onderneming dient te zijn."
Vacatures
Adviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBHet streven is dat binnen drie jaar drieduizend bedrijven meedoen. De campagne richt zich vooral op kleine en middelgrote bedrijven.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee