Duizend bedrijven delen dagelijks fruit uit
Ruim duizend organisaties en bedrijven delen dagelijks fruit uit aan hun werknemers. De bedrijven nemen deel aan de campagne Werkfruit van…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Insteek van de campagne is simpel: zet een fruitschaal bij de koffieautomaten op de werkvloer zodat werknemers gemakkelijk een gezond tussendoortje kunnen pakken. Fruit moet net zo gewoon worden als het verstrekken van koffie en thee. Het is aan de werkgever om te bepalen of het appeltje geld kost of niet.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Paul Rosenmöller, voorzitter van het convenant overgewicht: "Je praat over ongeveer een halve euro per medewerker per dag. Ik ben ervan overtuigd dat fruit een onderdeel van het gezondheidsbeleid van een onderneming dient te zijn."
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet streven is dat binnen drie jaar drieduizend bedrijven meedoen. De campagne richt zich vooral op kleine en middelgrote bedrijven.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid