Overslaan en naar de inhoud gaan

Duizend bedrijven delen dagelijks fruit uit

Ruim duizend organisaties en bedrijven delen dagelijks fruit uit aan hun werknemers. De bedrijven nemen deel aan de campagne Werkfruit van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Insteek van de campagne is simpel: zet een fruitschaal bij de koffieautomaten op de werkvloer zodat werknemers gemakkelijk een gezond tussendoortje kunnen pakken. Fruit moet net zo gewoon worden als het verstrekken van koffie en thee. Het is aan de werkgever om te bepalen of het appeltje geld kost of niet.

related partner content for mobile comes here

Paul Rosenmöller, voorzitter van het convenant overgewicht: "Je praat over ongeveer een halve euro per medewerker per dag. Ik ben ervan overtuigd dat fruit een onderdeel van het gezondheidsbeleid van een onderneming dient te zijn."

Het streven is dat binnen drie jaar drieduizend bedrijven meedoen. De richt zich vooral op kleine en middelgrote bedrijven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in