Overslaan en naar de inhoud gaan

Compacon Distributor of the Year 2009

Compacon is de winnaar van de titel Distributor of the Year 2009, een vakprijs van PromZ Magazine die wordt ondersteund door de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De winnaars en genomineerden werden bekendgemaakt tijdens de beurs PromZ Event. Belangrijkste criteria voor het toekennen van de award zijn assortiment, betrouwbaarheid, service, communicatie/presentatie en vakkennis. Overall zijn ook vernieuwing & innovatie en de voorbeeldfunctie van groot belang.

related partner content for mobile comes here

Uit het juryrapport: 'Compacon is al twee keer eerder onderscheiden met een nominatie in de categorie Distributor of the Year. Nu heeft het bedrijf deze nominaties weten te verzilveren in de titel Distributor of the Year 2009. De invloed vanuit de reclamewereld, met name ingebracht door Ton Löbker, maakt Compacon tot een onderscheidende, creatieve en originele distributeur van promotionele producten.'

Compacon positioneert zich als bedrijf dat niet in producten denkt, maar in cases en in resultaten voor de klant.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in