Overslaan en naar de inhoud gaan

Grey Amsterdam doet opnieuw Pink Ribbon-campagne

Na het succes van de vorige campagne voor Pink Ribbon Magazine is Grey Amsterdam dit jaar opnieuw aangewezen om de campagne voor het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Managing director Hazelle Klønhammer van Grey Amsterdam: 'De mens wil een gevoel van saamhorigheid. Er lijkt een onzichtbare band te zijn tussen vrouwen. Onze campagne voor Pink Ribbon 2010 moet deze connectie onderstrepen, een gevoel van we gaan samen de strijd aan tegen borstkanker.

related partner content for mobile comes here

Voor de campagne worden en zijn vrouwen om berichten achter te laten om hun ervaringen met borstkanker te delen (Write to Inspire). Dat wordt ook de inspiratie voor de print- en postercampagne. Die is (samen met de tv-commercial) vanaf 30 september te zien. Ook creëerde Grey een social media microsite rond Pink Ribbon Magazine, die op 1 oktober live gaat.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in