Overslaan en naar de inhoud gaan

O’Neill werkt samen met Edge Amsterdam

Surfmerk O’Neill gaat een samenwerking aan met het creatieve netwerk Edge Amsterdam voor het genereren van innovatieve concepten rond…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

O’Neill heeft sterke roots in de surf- en snowboardsport maar daarnaast richt het merk zich in toenemende mate ook op lifestyle clothing en ‘all year relevance’. De concepten zullen gericht zijn op de lancering van de nieuwe collecties voor Spring/Summer 2011 en Fall/Winter 2011-2012. Ervaren creatieven reviewen het ingezonden werk. O’Neill kiest hieruit het beste concept.

related partner content for mobile comes here

is een creatief netwerk dat internationale jonge talentvolle creatieven uitnodigt om voor merken te werken aan merk- en communicatieopdrachten. Op dit moment zijn er ruim 300 jonge talenten aangesloten van verschillende creatieve opleidingen en disciplines.

'O’Neill wil op een innovatieve manier frisse en vernieuwende ideeën voor het merk ontwikkelen', zegt Sascha Weil, de Europese marketingmanager van O’Neill. 'Wij zijn een merk met een jonge doelgroep. Niet alleen genereren we nieuwe ideeën, maar onze doelgroep is ook actief aan de slag met het merk. Daarom hebben we gekozen voor Edge Amsterdam.'

Creatief talent dat aangemeld is bij Edge Amsterdam kan vanaf nu meedoen aan deze opdracht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in